Кіндер-лото

Поділіться статтею з друзями: 

Педагогічна гра “Кіндер – лото”

 

(із досвіду роботи з молодими педагогами Слобідського НВК Новоселицького району, директор НВК Коляско Т.І.)

“Кіндер” – в перекладі з німецької – дитина , і ми знаємо, що це унікальний витвір природи із феноменальними здібностями, від якого можна чекати різноманітних несподіванок. Але нам до цього не звикати, тому сьогодні увазі присутніх пропонується гра “Кіндер – лото”.

З усіх кіндерів, які є у цій коробці – сюрпризів, треба вибрати іменовані буквами і розмістити їх у правильній послідовності. Отриманий шифр і стане ключем до початку гри.

 

Отже, ключовим словом нашої гри є слово ПОКЛИКАННЯ, адже саме воно необхідне в педагогічній роботі, бо маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум і щастя.

П – Кросворд

О– Перший вчительський мільйон

К 1 – Педагогічна показуха

Л - Ситуації

И – “Сто порад”

К2 – Зроби сам

А - Зроби сама

Н1 – Вчимося у них

Н2 – Якби я був (була)

Я – Чорний ящик.

Відкриваючи кіндери, ми завжди чекаємо чогось незвичайного, цікавого. Отож, давайте подивимось кіндер – П. Право його відкриття надаємо з легкої руки першому учаснику гри. Отож, кросворд. Час для розгадування – 3 хв.

По горизонталі:

1 – сукупність отриманих на практиці навичок і прийомів виховання і навчання;

3 – здібності, що забезпечують можливість найбільш успішно, творчо виконувати ту, чи іншу роботу;

5 – основна форма роботи з учнями у школі;

6 – адміністративна особа загальноосвітньої школи.

По вертикалі:

2 – письмове посвідчення про закінчення навчального закладу;

4 – шкільний предмет;

7 – навчальний рік у вищій школі.

Молодці, добре справилися. Ви дали вичерпну відповідь, і на черзі у нас кіндер -О.

 

“Перший вчительський мільйон”

Сьогодні гра буде особливою, адже вона для молодих вчителів. А особливістю її буде те, що вона безпрограшна і ми не будемо називати суми вашого виграшу.

Але все ж таки, я дозволю собі пригадати правила гри. Вам будуть дані 8 запитань і 4 варіанти відповідей. До Ваших послуг три підказки:

50:50, дзвінок другу і допомога залу.

 

Отож, запрошую до гри вчителя фізкультури.

 

1. У якому виді спорту олімпієць може завоювати більше всього медалей?

а) біатлон;

б) фігурне катання; 

в) гімнастика;

г) футбол.

 

2. Якому богу присвячувались Олімпійські ігри в Стародавній Греції?

а) Аіду;

б) Зевсу; 

в) Гермесу;

г) Посейдону.

 

3. Перші Олімпійські ігри у Стародавній Греції проводились по одному виду спорту. Якому?

а) біг;

б) плавання; 

в) стрільба з лука;

г) боротьба.

 

4.Де живе давня традиція, згідно якої, молода дівчина, яка виходить заміж, обов’язково отримує у придане шахмати?

а) Китай;

б) Індія; 

в) Англія;

г) Канада.

 

5. Що сталося б з нашою Землею, якщо б вона раптом зупинилася?

а) полетіла б у космічний простір;

б) впала б на Сонце; 

в) розпалася б на уламки;

г) втратила б атмосферу.

 

6. Що в Стародавній Греції називалось Олімпіадою?

а) товариська зустріч;

б) період між Олімпійськими іграми, рівний 4 рокам. 

в) спортзмагання;

г) міфічна богиня.

 

7. Кому присвоюють престижне для альпіністів звання “Сніговий барс”?

а) тим, хто побував у Альпах; 

б) тибетцям;

в) тим, хто 4 рази підкорив висоту 7 тис. м;

г) тим, хто підкорив Північний Полюс.

 

8. За традицією, що народилася сотні літ назад в місті Бабікан на о. Ява в Індонезії, проводяться матчі “вогняного футболу”. Перед грою, те, що служить м’ячем, вимочують у гасі і підпалюють. Матч відбувається вночі. Граючи босими, футболісти демонструють свою сміливість і вміння вийти із поєдинку цілими і неушкодженими. І так, що служило м’ячем у “вогняному футболі?”

а) кокосовий горіх; 

б) шкіряний м’яч;

в) голова померлої тварини;

г) ананас.

 

Дякуємо за участь у грі. Запрошуємо наступного гравця – вчительку української мови і літератури.

 

1. Якого кольору було перше чорнило?

а) фіолетового; 

б) чорного;

в) синього;

г) червоного.

 

2. Визначте логічний ряд: І.П.Котляревський, М.В.Гоголь, Л.І.Глібов, В.Р.Короленко.

a) улюблені письменники укр. народу; 

б) створювали казки;

в) вчились в одному і тому ж закладі;

г) народились на Полтавщині.

 

3. Яке слово у Біблії повторюється 46 тис. 227 раз?

а) я; 

б) але; 

в) і;

г) Ісус.

4.Кому із видатних письменників України і Росії встановлені пам’ятники у Нью-Йорку?

а) Т.Шевченку і О.Пушкіну; 

б) І.Франку і С.Єсеніну; 

в) Л.Українці і М.Лермонтову;

г) О.Довженку і А.Чехову.

 

5. Із якої мови прийшло до нас слово “гусар”?

а) французької; 

б) угорської;

в) іспанської;

г) турецької.

 

6. Одна із форм спілкування молоді у минулому - це українські вечорниці. А яка була головна мета вечорниць?

а) поспівати пісень; 

б) дівчата демонстрували перед хлопцями свою майстерність у рукоділлі.

в) пригощання стравами;

г) залицяння молодих людей.

 

7. Яку таблицю, за порадою психологів, зняли в паризькому метро, після чого зменшилася кількість самогубств?

а) обережно небезпека; 

б) не курити;

в) виходу немає;

г) уступи місце.

8. Фіжми – спеціальні пристосування жіночого туалету XVІІІ ст. у вигляді широких каркасів, які одягали під плаття, щоб воно стало широким і пишним. А із чого їх виготовляли? 

а) дроту; 

б) дерева;

в) лози;

г) китового вуса.

 

Кіндер К 1 – Педагогічна показуха

Наше життя вирує у щоденному спілкуванні з дітьми. А щоб воно було яскравішим, насиченим, емоційним, нам допомагають міміка і жести. Жест, безумовно, - важливий знак спілкування. Він допомагає правильніше, точніше зрозуміти співбесідника, або в деяких випадках, коли ми не знаходимо потрібних слів, він може виступати єдиним засобом спілкування. І так, Вам пропонуються картки із зазначенням жестів. Ваше завдання – показати жест, щоб його змогли відгадати наші глядачі.

  • Похвала
  • Перемога
  • Погроза
  • Дружня прихильність
  • Вдячність
  • Задоволення

Кіндер Л.

Ніхто з нас, напевно не любив екзамени. Неспокійна це штука. І готуватись треба і читати багато. Але часто екзамени “підкидує” саме життя. І списати ні в кого, і порадитись не можемо. Є тільки те, що набуте своїм досвідом. І так - ситуації.
Шановних колег, попрошу бути в ролі експертних суддів і проаналізувати відповіді молодих педагогів.

Ситуація 1.

На вашому уроці дев'ятикласники самостійно складають опорний конспект по темі. Раптом піднімається один учень і говорить, що не хоче виконувати це завдання, бо воно йому нецікаве. Учителька спочатку розгубилася, а потім сказала:"Що ж, не хочеш працювати,то й не треба, але й ти мені на уроці не потрібний". А як би ви вчинили в даній ситуаціії?

Ситуація 2.

Учні 6 класу викинули через вікно з кабінету математики роздаткові картки. Помітивши це, класний керівник зібрав їх і зайшов до класу. Не знайшовши винуватця,він прочитав їм мораль про повагу до чужої праці і на цьому все скінчилося. Як ви розцінюйте дії класного керівника? Як би ви вчинили в даній ситуації?

Ситуація 3.

Між двома вашими вихованцями виник конфлікт, який негативно впливає на позитивний емоційний фон класного колективу. Кожен з учнів звертається до вас окремо за допомогою і підтримкою його в конфліктній ситуації. Ваші дії.

Ситуація 4.

Учень ігнорує ваші поради й вказівки,робить все по-своєму, не звертаючи уваги на зауваження, не виправляючи того,на що ви йому вказуєте. Як ви вчинити з цим вихованцем надалі?

Ситуація 5.

Учень з крейдою і ганчіркою відповідає біля дошки. Оцінка середнього рівня - 4 бали. Учень вкрай незадоволений. Перш ніж сісти за парту,він кидає ганчірку на поличку дошки, але вона падає на підлогу. Ваші дії.

Ситуація 6.

Сьогодні за планом - тематична атестація. В цей день у одного з учнів класу День народження. Хлопчик прийшов до школи святково одягнений, щасливий,, пригостив однокласників цукерками, і не готовий до тематичного оцінювання. Як вийти вчителю з даної ситуації?

Кіндер И - “Сто порад”

Діяльність учителя – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці і обдаровує щастям творення людини. Щодня – пошук, щодня несподіванки.

У педагогічній роботі завжди стануть у пригоді поради В.Сухомлинського. А чи знаєте Ви їх?

1.Як запобігти виснаженню нервових cил у процесі повсякденної діяльності ?

2. Де брати час ? Доба має тільки 24 години…

3.Як перевірку виконання домашніх завдань зробити ефективною розумовою працею ?

4. У чому таємниця інтересу ?

5. Які якості треба мати педагогу як вихователю ?

6. Як добитися, щоб учні були уважні ?

 

Кіндери К і А - Зроби сам (сама)

За влучним висловом Макаренка, гра для дитини має “те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба”. Тож зараз пропонуємо Вам на хвилинку повернутися в дитинство і погратися. Ваше завдання – зібрати іграшку і присвятити їй віршовані рядки.

Кіндер Н1 – Вчимося у них

Всім нам добре відома наукова спадщина видатних педагогів та новаторів. ЇЇ ми використовуємо у своїй педагогічній діяльності. І тому я думаю, що Ви правильно вкажете автора кожної праці, з’єднавши їх прямими лініями.

Онищук “Педагогічна поема”

Іванов “Коли вчитися легко”

Савченко “Виховувати колективістів”

Макаренко “Лист до сина”

Сухомлинський “Сучасний урок у початкових класах”

Лисенкова “Типологія і структура уроків”

 

Кіндер Н2 – Якби я був (була)

Мрії окрилюють і звеличують людину, дають поштовхи у розвитку життєвих сил. Але чомусь в дорослої людини не завжди вистачає часу на це. Нехай винятком буде ця мить. Дайте волю Вашій уяві і фантазії і продовжіть думку:

Як би я була Королевою Англії…

Як би я була Попелюшкою…

Як би я була фотомоделлю…

Як би я була чарівницею….

Як би я був міністром освіти…

Як би я був Арнольдом Шварценегером…

Давайте подивимося, що підготував нам останній кіндер.

 

Кіндер Я – Чорний ящик

Те, що є в чорному ящику, належатиме Вам, але за однієї умови: Ви повинні відгадати, що там знаходиться. А там є те, що отримують за працю як винагороду ( сертифікат молодого педагога та солодкі лаврові вінки).