Атестація 2006

Поділіться статтею з друзями: 

Педагогічна гра «Подорож до Острова Скарбів»

Дорогі наші атестуючі!

Сьогодніми вам пропонуємо відправитися в подорож до Острова Скарбів

Нехай девізом цієї подорожі будуть такі слова :

Проникаючи в глибини моря,

В таємниці земної кори

Атестація Вас закликає:

„ Ти міркуй, фантазуй, і твори!”

Ми раді атестуючих у залі цім вітати

І попутнього вітру у подорожі побажати.

Чекають тут різні на Вас острови,

Де буде перешкод багато.

Де будуть різні запитання

І хитрі задачі й цікаві завдання.

Питання серйозні та є й жартівливі.

Тож будьте уважні і будьте кмітливі.

Ви всі є капітани, вітаємо Вас!

Бажаємо у подорожі показати Вам „клас”!

Щоб Ви могли розкрити

Островів цих таємниці.

Знання потрібні, розум,

Кмітливість, ерудиція.

Пливіть, друзі, щасливо

Через моря наук.

Нехай знання Вам будуть,

Як рятувальний круг!

З нами у подорож відправиться птах. Відгадайте, який ?

Так - це Каркуша!

Тож побажайте один одному ( атестуючі по черзі беруть Каркушу у руку і бажають один одному) : успіху, завзяття, удачі, терпіння.

Перший острів – це острів ерудитів.

Так, як ми уже знаємо, що ви старанно готувалися до атестації, то просимо показати свою ерудицію.

Питання Ваші фахові.

Питання Крокош Марії Василівні :

Шість ніг, дві голови, один хвіст. Хто це ?

( Вершник на коні )
Відступ у першому рядку текста.

( Абзац )

Чим закінчується день ?

( М’яким знаком )
Частина тіла, по якій у казках тече мід, а в рот не попадає ?

( Борода )

Хто з педагогів – новаторів ввів термін „ Веде” і схеми – опори, які допомагають учням у навчанні ?

(С.М.Лисенкова )

Що означає розв’язати рівняння ?

( Це означає знайти те значення, при якому рівність буде правильною )

Хімія

1. Як називається 11зв’язок між іонами?

(Іонний)

2. Найлегший газ.

(Водень)

3. Автор Періодичного закону.

( Д.Мендєлєєв)

4. Умовний запис хімічної реакції.

( Хімічне рівняння)

5. Вода у твердому стані.

(Лід)

6. Хімічно неподільна частинка речовини.

(Атом)

7. Формула вуглекислого газу?

(СО2)

8. Скільки груп є в періодичній системі

хімічних елементів Д.І. Мендєлєєва?

(Вісім)

9. Назвіть дорогоцінні метали.

(Золото, срібло, платина)

10.Назвіть отруйний газ з лікувальними

властивостями.

( Сірководень)

11. Слово – це срібло. А що таке золото?

( Мовчання)

12. Яка кислота відома людству з найдавніших

часів і широко використовується в нашому побуті?

( Оцтова)

Біологія

1. Наука, що вивчає тварин.

( Зоологія)

2. Богиня квітів і весни в давньоримській міфології.

(Флора)

3. Який птах є найкращим плавцем?

(Пінгвін)

4. Хто вони: той, що найчастіше в мішку,

та кращий друг його господаря?

(Кіт і собака)

5. Наука, що вивчає рослини.

(Ботаніка)

6. Найбільша артерія.

(Аорта)

Молодці ! Справилися з цим завданням.

Другий острів – це острів Знаменитостей.

В своїй педагогічній праці Ви „зустрічалися” із багатьма видатними людьми, які зіграли свою роль у педагогіці, людей, на яких ми рівняємось, чий досвід переймаємо. Зараз Вам потрібно з’єднати слова, які сказали відомі Вам люди і впізнати чиї це слова. Справжня школа - це багатогранне духовне життя дитячого колективу в якому вихователь і вихованець об’єднані багатьма інтересами і захопленнями.

В.О.Сухомлинський

На добро потрібно відповідати добром, на зло – справедливістю.
Конфуцій

Якщо ми маємо намір передавати учням істинні і достовірні

знання, то ми взагалі повинні намагатися навчати всього за допомогою особистого спостереження і чуттєвої наочності.

Я.А. Коменський

Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все – люди. З них на першому місці – батьки і педагоги. З усім складним світом оточуючої дійсності дитина входить у безконечну кількість стосунків, кожний з яких неминуче розвивається і переплітається з іншими...

А.С. Макаренко

Третій острів – це острів Законів.

Ми знаємо, що скрізь і в школі, і вдома існують свої закони, свої правила, яких потрібно дотримуватись. Зараз, я прошу вас повернутись, подивитись на свій стілець і прочитати бейжик.

(На кожному стільці учасників надпис „Учень”, „Вчитель” вони групуються – два учні, два вчителі).

Зараз ми проведемо роботу в парах – один із методів інтерактивного навчання.

Вам, учителі, пропонується скласти Закони для учителів, а учням – Закони для учнів. Хочеться, щоб ці закони, які ви складете, були справедливими, цікавими.

(Робота в парах, зачитування законів)

Четвертий острів – це острів Чаклунів.

Чаклун... Коли ми чуємо це слово, то нам уявляється щось таємниче, незвичайне. Кожна людина – це особистість, індивідуальність. Кожен вчитель – це актор, психолог, майстер своєї праці. Кожен педагог є також і чаклуном. А коли ми чаклуємо? Як ви думаєте?

(Відповіді атестуючих)

Так, ми чаклуємо кожен день. Чаклуємо над планами, над конспектами, над зошитами, над журналами.

Як зробити так, щоб наші дії були правильними? Як не образити учня чи його батьків? Ці питання нас завжди хвилювали і хвилюють. У нашому шкільному житті дуже часто виникають ситуації, над якими теж треба подумати, обміркувати і прийняти правильне рішення. На цьому острові ми Вам пропонуємо вибрати одну педагогічну ситуацію і почаклувати над нею.

(Читання своєї ситуації і вихід з неї)

1.У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, почав вимагати від учня, який сидів за нею, пояснення хто і коли це зробив? Учень сказав: „Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати, тому що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию.

Які дії вчителя в цій ситуації?

2.Вчитель спокійно, з категоричною впевненістю викладає навчальний матеріал у 10 класі. Несподівано у зосередженій тиші звучить голос учня: „Я не погоджуюсь з вами, що...”

Клас з цікавістю чекає на реакцію вчителя.

3.У найнапруженіший період – кінець семестру, коли учні виконують контрольні роботи за різними навчальними предметами учень в класі скоїв негативний вчинок. Порушено навчальну дисципліну, психологічний мікроклімат в класному колективі. Класному керівникові є невідомим винуватець, але його необхідно виявити та покарати.

Як би ви вчинили на місці класного керівника?

4.Іде урок біології. Відповідає Тая. В класі тихо. Але що це за тиша? Товариші слухають відповідь Таї? Деякі – так. А інші? Ось троє учнів, сподіваючись передбачити чергове запитання вчителя, гортають підручник. Дехто дивиться у вікно, інші тихенько відкривають підручник історії і починають готуватися до наступного уроку. Дві дівчинки ведуть жваву мімічну розмову про речі, далекі від біології. Більше половини класу фактично відсутні, хоч і є на уроці. Тая допускала помилки, але ніхто в класі так і не висловився з приводу її відповіді.

Якою має бути поведінка вчителя в цій ситуації?

П'ятий острів – це Острів Скарбів.

Боги, створюючи світ, замислилися: де заховати від людини її найголовнішу таємницю: у глибокій печері, на дні океану, на небі, серед зірок? Але рано чи пізно люди потраплять туди. І нарешті вирішили сховати таємницю у середині самих людей. Адже у себе людина не здогадається зазирнути.

Багато у чому Боги мали рацію: ми знаємо про себе набагато менше ніж про довкілля. Та водночас боги помилялися. Що б не вивчала людина, про що вона б не мріяла, за цим завжди стоїть допитливість стосовно себе.

Кожен з Вас – це людина, в середині якої заховано дуже багато таємниць. І самі Ви – таж таємниця. Ми з вами на Острові Скарбів. І з усієї нашої подорожі і з Вашої сумлінної праці ми з впевненістю можемо сказати, що людина – це найцінніший скарб, який тільки є у світі.

Ми Вас вітаємо із успішним проходженням атестації із тим, що на морі сьогодні не було ніяких вітрів, всі успішно добралися до Острова Скарбів.

За нами сьогодні вела спостереження добре відома всім персона, відгадайте хто це ?

Жил царь морской

На дне морском,

Без дела не скучал:

Корону чистил он песком

Да корабли качал.

Он не похож на всех царей:

Не лгун и не хвастун,

Царь океанов и морей,

Седой старик …(НЕПТУН)

Так, це Нептун. Він і є спонсором нашого сьогоднішнього свята.

Ви, капітани, і нехай Ваші кораблі ще ціле століття борознять простори океанів шкільного життя!

Щоб на Вашому шляху зустрічаються тільки острови удачі, береги поваги і любові, течії визнання і шани! А шлях рідного дому завжди овертає у рідну гавань.

Голубого Вам неба, ясного сонця і попутного вітру !