Відкритий урок історії

Поділіться статтею з друзями: 

У  рамках  педагогічного інвенту  у  Cлобідській  гімназії  вчителем  історії  Коляско  І. С. у 9 класі  було  проведено  відкритий  урок  на  тему:   “ Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія”.    Метою   уроку було  розкрити особливості політичного та економічного роз­витку Франції періоду реставрації Бурбонів; пояснити причини Липневої революції 1830 р., познайомити уч­нів з головними подіями «трьох славетних днів», з’ясу­вати наслідки революції; схарактеризувати особливос­ті економічного й політичного розвитку країни періоду Липневої монархії.

Для актуалізації опорних знань, вчителем  було  використано гру «Морський  бій».   Під час уроку     зроблено акценти на застосуванні таких історичних компетентностей:

- просторова  компетентність  (розвиток умінь і навичок орієнтування в історичному просторі):   використана    карта     «Наполео́нівські ві́йни (17991815)», учні працювали з контурними картами;

-    хронологічна  компетентність   (розвиток умінь і навичок орієнтування в історичному часі):   використані  різноманітні  портрети  тогочасних  політичних  діячів  Франції  та друковані джерела;

- інформаційна компетентність   (розвиток  уміння учнів працювати з джерелами історичної інформації):  учні    систематизували історичну інформацію,    критично аналізувати   «Хартію 1814 року».

Відеофрагмент   дав змогу слухачам заглибитись в ауру  подій  Липневої  революції   1830  р.  Особлива увага була звернута на виховний  момент  . І педагог і учні у своїх виступах провели паралелі, а  саме:   тодішні  французи   боролися  проти необмеженої  влади  Карла Х,   за  кращу   долю народу  Франції  так  само  й  тепер  наші  воїни  і  народ  боряться  за  кращу  долю  і  незалежність  нашої  держави. 

Для закріплення матеріалу учням було запропоновано виконати вправу   із    LearningApps. Учні активно відповідали на поставлені вчителем питання, висловлювали власну думку, дискутували.  Для формування позитивної мотивації вчитель використав  заохочення, похвалу, переживання ситуації успіху. Урок носив пізнавальний характер і пройшов у теплій  та дружній атмосфері.