Атестація 2011

Поділіться статтею з друзями: 

Атестаційна гра“Перлина творчості”

Творчість – найбільша таїна людини
Людина - найбільша таїна життя
Життя - найбільша таїна Всесвіту.

За часів Арістотеля був досить наївний ,проте цікавий  розподіл  наук  на дві головні: геологію,яка вивчала все, що є на Землі, та теологію, що стосувалася того, що пов’язано з душею. Теологи стверджували:спочатку було Слово. Геологи  доводили: спочатку був камінь. Найбільшою дорогоцінністю багатьох народів світу вважався камінь “лу-лу”, відомий нам як перлина. Перлина – символ істини, до якої можна дійти лише доклавши зусиль, тому що вона прихована, як перлина  всередині мушлі.

Кожному,напевно, хочеться дістати черепашку, розкрити її перламутрові
"“долоні” та дістати перлину, що за
красою своєю може зрівняти лише з красою Всесвіту. Сьогодні і ми спобуємо дістати перлину Творчості. Але для того, щоб мушля відкрилася треба пройти ряд випробувань.
Пройде гра під гаслом: «Наш бренд – педмайстерність і талант»

І. Спогад
Спочатку необхідно пірнути на морське дно. Тож і ми споробуємо
“пірнути на дно своєї  пам’яті”. Ваше завдання: пригадати найяскравіший і найщасливіший  день з свого вчительського життя.

І. .“Коли діти зводять з розуму”
З перлами, безперечно, існує безліч вірувань. Як відомо, у деяких народів перлину вважали сльозами  богині кохання. У Римській імперії, наприклад, перлини, по-перше, символізували владу, по-друге – мудрість.
Вчителі, як відомо, мудрі люди, які знайдуть вихід із будь-якої ситуації. Отож і ми зараз розглянемо педагогічні ситуації.

1. Учитель приходить на урок. Перед цим він розвісив ряд схем, таблиць по хімії, починає пояснення нової цікавої теми, і тут помічає, що учень старшокласник грається з мобільним телефоном. Як діяти вчителеві?
2. Учень на очах втрачає інтерес до навчання. У щоденнику оцінки, що не відповідають його можливостям. Навколо нього все погано: вчителі обурюються, не схвалюючи результати його навчання, хлопець обманює батьків.... Ваші перші слова на співбесіді з батьками будуть...

ІІІ.“Абетка успіху”
Індійці називають перли “маньяра”- бутон квітки, а греки – “маргаритес”,
що в перекладі означає “перлина”. До речі, звідси  пішла і назва квітів, і жіноче ім’я Маргарита, і назва кількох островів. У староруській поезії слово «перли»  означали дорогоцінні.
А що є для вас є дорогоцінним і головним в учительській професії,шановні колеги,  ми зараз дізнаємося.
Завдання: скласти  абетку учительського успіху:
1. Активна життєва позиція
2. Вибір альтернатив.
3. Віра в себе.
4. Діяльнісний підхід.
5. Ентузіазм
6. Здоровий глузд.
7. Колективна творча справа.
8. Любов до дітей.
9. Мобілізація ресурсів.
10. Напружена робота.
11. Особиста ініціатива.
12.  Постійний пошук.
13. Радість за успіхи інших.
14. Творчий підхід.
15. Уміння вчитися.

ІV. «Модель школи майбутнього»

Серед полотен Боттічеллі є широковідома картина “Народження Венери”. Майже  третину її площі займає зображення прекрасної мушлі, з якої з’являється ніжна юна богиня. Усе це сприймається напрочуд органічно. На картині Всесвіт побудовано як ідеальне поєднання розумного з прекрасним. Для мислячої людини це приносить відчуття задоволення: жінка – уособлення прекрасного, її можна порівняти з досконалістю такого явища, як перлина у перламутровій мушлі, що символізує гармонійну будову світу.
  Так, не можна не погодитися з образною мовою Боттічеллі, який переконав нас: перлина в мушлі – це крихітна модель побудови прекрасного й розумного у Всесвіті. Творець знав, як це має бути. Зараз у ви будете творцями: ваше завдання створити модель школи майбутнього.

V.“Книги”
Перли зачаровують нас своєю красою, неповторністю, вишуканістю. Крилаті вислови захоплюють глибиною і простотою думки. Водночас є необхідним доповненням під час спілкування.
Книги – морська глибина.
Хто в них пірне аж до дна.
Той, хоч труда має досить,
Дивнії перли виносить.

Наступне наше випробування буде пов’язане з книгами. Ваше завдання: відгадати на які сторінці закладка. Книга  у мене не проста – це книга передбачень.

Перлина... Досконале творіння природи. ЇЇ вважають символом мудрості та влади, любові й багатства, уособленням щастя та неповторності. У даний час на ринку переважають культивовані перли, тобто вирощені за допомогою людини. Процес культивування перлів – надзвичайно складний і тонкий процес.
Цей процес можна порівняти з вихованням і навчанням наших дітей. А вчителі, вибравши вчительську долю – це майстри-ювеліри.
Учительська доля – це школа і діти,
Колись сумувати, колись і радіти,
Натхнення і пошук, дзвінок і уроки,
До вдосконалення неперервні кроки.

Постійно у курсі реформ маєш бути.
Про особистість тут слід не забути.
Без відліку часу це праця постійна,   
Це діти й батьки й професійне сумління.

Ти вчиш, але постійно вчишся і сама,
Для вдосконалення і росту меж нема.
Постійно віддаєш частину  серця.
Усе побачиш у очах-озерцях.

Ось 1 вересня, та раптом 31 травня,
Але за проміжком оцим – робота і старання,
Ти твориш і формуєш особистість,
«Нанизуєш знання», як перли на намисто.

Ще кажуть, що від Бога доля у людини,
А тут ти сам впливаєш на дитину.
Учитель – ювелір, актор, митець,
Художник, скульптор і творець.                                         

“Перли завжди мають рацію” – так сказала Коко Шанель і зробила перли найдемократичнішою прикрасою, що пасує кожній жінці і підходить до будь-якого одягу. Перлина – вишукана прикраса.
Тож, дозвольте, шановні колеги, в знак успішного проходження всіх випробувань, подарувати і вам цю чарівну прикрасу, яка буде згадкою про сьогоднішній день.

Учитель приходить на урок. Перед цим він розвісив ряд схем, таблиць по хімії, починає пояснення нової цікавої теми, і тут помічає, що учень старшокласник грається з мобільним телефоном. Як діяти вчителеві?

Учень на очах втрачає інтерес до навчання. У щоденнику оцінки, що не відповідають його можливостям. Навколо нього все погано: вчителі обурюються, не схвалюючи результати його навчання, хлопець обманює батьків.... Ваші перші слова на співбесіді з батьками будуть...

Активна життєва позиція

Вибір альтернатив

Віра в себе

Діяльнісний підхід

Ентузіазм

Здоровий глузд

Колективна творча справа

Любов до дітей

Мобілізація ресурсів

Напружена робота

Особиста ініціатива

Постійний пошук

Радість за успіхи інших

Творчий підхід

Уміння вчитися