Підсумки ІНЖЕНЕРНОГО ТИЖНЯ

Поділіться статтею з друзями: 

         Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії — найкращий мотив для розвитку творчості учнів та реалізація їхнього інженерного потенціалу.
За невеликий час діти зрозуміли, що  фізика та хімія — не сухі науки, а захопливий, дивовижний, незвіданий світ. 
  Результати деяких досліджень  помітними стали через декілька днів. Зокрема  восьмикласники провели експеримент "Гнучка кістка. Крихка кістка".Через три  дні дістали кістку з банки, яка була залита оцетом. Промили її. Спробували зігнути. Гнеться... І скрутили її в кільце. Зробили висновок, що одна група речовин відповідає за твердість і міцність, а інша - за гнучкість та пружність.

    А ще   між учнями 10 класу відбулися інженерні змагання "Cup challenge 2.0" та   "Швидкий як гусінь". Десятикласники перемагали  не тільки один одного, а й здобули перемогу  над самими собою — саме ці перемоги даються нам найскладніше і є найціннішими!

https://youtu.be/tsZyB86YSc4

https://youtu.be/4cO_LdiRPkg

https://youtu.be/g2jmBstXPLE

https://youtu.be/LMyuoVv8GEk

      Враження тільки позитивні. Це те, що потрібно для активізації пізнавальної активності учнів після канікул  та довготривалого онлайн  спілкування. Щодня наші класи перевтілювалися у мейкерські  та дослідницькі  лабораторії, у яких   відбувалося вирішення інженерних й експериментальних задач, проводилися видовищні експерименти, де діти самі намагалися пояснити, чому так відбувається, не тільки слідкували за ходом експериментів, а повністю занурювалися у процеси, під час яких наука набуває практичного застосування. Цікаво було спостерігати як учні по-різному підходили до виконання завдань: вимірювали, дискутували, доводили як краще і швидше зробити й отримували дивовижні результати!  Усі учасники Інженерного тижня були відзначені СЕРТИФІКАТАМИ.

https://youtu.be/DEQuGvM3H3Y

 Чекаємо  нових  цікавих  завдань,  щоб  на наступний  рік спробувати  себе знову  у ролі ІНЖЕНЕРІВ!!!!